جستجو

کاغذ دیواری شیک برای پذیرایی را چگونه انتخاب کنم؟

کاغذ دیواری روشن برای پذیرایی

در هر خانه ای دغدغه خانم منزل زیبا بودن کل فضا بخصوص پذیرایی و محل پذیرش میهمان می باشد.
استفاده از لوازم جانبی خاص مثل تابلو و گلدان کمک شایانی به زیبایی فضا می کند ولی اگر دیوارها با پوششی خاص پوشانیده شوند بالتبع فضا زیباتر و شیک تر خواهد بود.
استفاده از رنگ های شاد، پرانرژی گرم و متناسب با پرده و مبلمان در پذیرایی منزل، جذابیت آن فضا را دو چندان کرده و نگاه های واردین را به سمت خود مشغول خواهند نمود.
کاغذ دیواری یکی از گزینه های بروز و مطرح برای استفاده در پذیرایی هر منزلی می باشد. شما می توانید با کاغذ دیواری های طرح دار، گلدار، ساده و رنگی هر فضا را از فضای دیگر جدا نمایید.

ترکیب رنگ های طوسی، یاسی و یا آبی سلطنتی، نقره ای گزینه های مورد استفاده جوانان در پذیرایی مدرن و اسپورت می باشد که امروزه طرفداران زیادی هم دارد.

کاغذ دیواری 1401 پذیرایی

در صورتی که از مبلمان تاج دار و یا کلاسیک طلایی و طرح چوب در فضا استفاده کرده اید می توانید کاغذ دیواری طلایی، نقره ای، نسکافه ای و یا سفید صدفی را انتخاب کنید و اتاق میهمان خود را خاص تر از سایر فضاهای منزل بنمایید.

کاغذ دیواری جدید پذیرایی

دیوار اصلی اتاق پذیرایی یعنی همان دیواری که هنگام ورود بیشتر جلب توجه می کند را با کاغذ دیواری طرح دار تزئین کنید و سایر دیوارها را با کاغذ دیواری ساده و یا بافت دار متناسب با رنگ دیوار اصلی بپوشانید.

کاغذ دیواری 1400 نشیمن

در هنگام خرید، به هیچ عنوان همه دیوارها را کاغذ دیواری طرح دار و گلدار انتخاب نکنید؛ چرا که بعد از مدتی فضا شلوغ و خسته کننده دیده می شود.
اگر داخل پذیرایی منزل خود ستونی دارید روی آنرا با کاغذ دیواری راه راه یا ساده بافت دار بپوشانید.

 

راهرو ورودی منزل را با کاغذ دیواری رنگ مخالف از سایر فضاها جدا کنید تا میهمانان هنگام ورود به اتاق پذیرایی مجذوب زیبایی کاغذ دیواری نصب شده در آن شوند.

در انتخاب کاغذ دیواری پذیرایی به علائم شستشو و نظافت پشت کاغذ دقت کنید واز کاغذ دیواری های قابل شستشو و با نظافت آسان انتخاب کنید که مجبور نباشید پس از مدت کوتاهی دکوراسیون فضا را تغییر دهید و کاغذ دیواری را تعویض کنید.

 

کاغذ دیواری ارزان برای پذیرایی را از کجا بخرم؟ قیمت کاغذ دیواری برای پذیرایی چقدر هست؟ خرید کاغذ دیواری جدید برای پذیرایی چگونه است؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضو خبرنامه ما شوید

برای اطلاع از آخرین محصولات و خبرها و تخفیفات دنیای کاغذ دیواری، عضو خبرنامه ما شوید!