جستجو

معجزه رنگ ها – رنگ ها چه تاثیری در روان ما دارند

? برای لاغر شدن ، از بشقاب و رومیزی آبی رنگ استفاده کنید. رنگ آبی اشتها راکم می‌کند. ما پیشنهاد می کنیم از کاغذ دیواری های آبی بی ان هلند در اتاق ناهارخوری و غذاخوری خود استفاده کنید و این فضا را آرام و جذاب نمایید.

? اگر کم خواب هستید وسایل اتاق خواب را به رنگ بنفش درآورید یا از کاغذ دیواری به رنگ بنفش استفاده کنید. رنگ بنفش آرامش دهنده و خواب‌آور است.
برای اتاق کودک خود از کاغذ دیواری های یاسی و بنفش یورک استفاده کنید و خواب آرام را به او هدیه دهید.

? اگر مضطرب هستید و فشار عصبی طاقت شما را بریده است، از رنگ سبز استفاده کنید. رنگ سبز آرامبخش است و فشار خون را کاهش می‌دهد.
کاغذ دیواری های برند بی ان هلند مناسب ترین سبزها را برای اتاق خواب شما ارائه می دهند و آرامبخش اتاق استراحت شما هستند.
? افراد افسرده لباس زرد رنگ بپوشند. غذاهای زرد بخورند و رنگ زرد را اطراف خود بجویند. رنگ زرد سطح انرژی را بالا برده و مانع افسردگی می‌شود. زرد پر جنب و جوش است و حال شما را خوب می کند.
در میان ایرانیان ترکیبات زرد مثل رنگ طلایی طرفداران زیادی دارد.
? اگر بی‌حال و حوصله هستید، رنگ نارنجی را انتخاب کنید، هنگام استحمام صبحگاهی از حوله و ابزار نارنجی استفاده کنید، رنگ نارنجی. بی‌حالی شما را از بین می‌برد.
هر بار که از لباس نارنجی استفاده می کنید به عکس العمل اطرافیان توجه خاصی نمایید که چگونه شما را شاد و سرحال می بینند.
پیشنهاد می کنیم در اتاقتان یک دیوار را به رنگ نارنجی اختصاص دهید و از کاغذ دیواری های برند کازامانس که ترکیب فوق العاده ای از رنگها را شامل می شوند بر روی آن دیوار نصب کنید.
? اگر از کم خونی رنج می‌برید، میوه‌های قرمز رنگ مانند گیلاس ، توت فرنگی و گوشت قرمز مصرف کنید.
رنگ قرمز را به زندگی خود وارد کنید. خانم ها در آرایش خود از رنگ قرمز استفاده کنند و آقایان از رنگ قرمز در شال یا سوئیشرت خود بهره ببرند.
? اگر مشکلی پیش روی شماست، از رنگ نیلی استفاده کنید، رنگ نیلی کمک می‌کند تا بهتر بیندیشید .

سایت نیووالکاورینگ این امکان را به شما می دهد که با فیلتر براساس رنگ، رنگ های مورد علاقه خود را از میان محصولات ما جستجو نمایید و بهترین ها را مطابق با سلیقه خود انتخاب نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضو خبرنامه ما شوید

برای اطلاع از آخرین محصولات و خبرها و تخفیفات دنیای کاغذ دیواری، عضو خبرنامه ما شوید!