جستجو

روانشناختی رنگ قرمز، کاغذ دیواری قرمز

رنگ قرمز نماد انرژی، جنگ، خطر، قدرت، عزت و بزرگی، میل و اشتیاق و عشق است.
رنگ قرمز روشن نماد شادی، جاذبه جنسی، شور، حساسیت و عشق است. رنگ قرمز تیره نماد قدرت اراده، خشم، رهبری، شجاعت و اشتیاق است.
قرمز یک رنگ روشن و گرم است که باعث احساسات قوی می شود.با عشق، گرما و راحتی همراه است.
قرمز نیز یک رنگ شدید و یا حتی عصبانی است که احساسات هیجان و شدت را ایجاد می کند.

خواص، خصوصیات و تاثیر رنگ قرمز بر بدن

رنگ قرمز باعث افزایش متابولیسم بدن انسان شده و به لاغری و کاهش وزن کمک می کند. همچنین رنگ قرمز باعث افزایش تنفس، افزایش میل جنسی و افزایش فشار خون می شود.
رنگ قرمز می تواند اشتها را تحریک کند، به همین دلیل اغلب در رستوران ها، پیشخدمت ها از لباس های قرمز رنگ استفاده می کنند.
رنگ قرمز باعث افزایش اعتماد به نفس در افراد خجالتی می شود.
متاسفانه برخی تحقیقات نشان داده که اگر زیاد در معرض رنگ قرمز باشید، تحریک پذیر، آشفته و در نهایت عصبانی می شوید.

رنگ قرمز و معنای آن در فرهنگ های مختلف

قرمز محبوب ترین رنگ مورد استفاده در پرچم های جهان است، تقریبا ۷۷٪ از همه پرچم ها، دارای رنگ قرمز هستند.
رنگ قرمز، بالاترین رنگ در قوس رنگین کمان است. قرمز، محبوب ترین رنگ در کشور چین است. در روسیه، کلمه قرمز به معنی زیبایی است.
زنبورها رنگ قرمز را نمی بینند به همین دلیل گل های قرمز معمولا توسط پرندگان، پروانه ها، خفاش ها و باد، گرده افشانی می شوند.
رنگ سرخ یا رنگ قرمز از رنگ های استاندارد در زبان HTML است.

رنگ قرمز در فنگ شویی

رنگ های فنگ شویی، هنگامی که به درستی استفاده می شوند، انرژی مورد نظر را به خانه شما می رسانند. رنگ قرمز برای آوردن به خانه شما بسیار آسان است و تغییر به عنوان اغلب موارد به عنوان مورد نیاز با کمی و یا هیچ تعهد. یک بالش قرمز یا یک پتو زرد می تواند جرقه فوری را در فضای خود بدون هیچ گونه تلاش یا سرمایه گذاری به ارمغان بیاورد.
همیشه خوب است بدانید، فنگ شویی، چه انرژی خاص رنگ را به فضای خود می آورد، بنابراین اگر قرمز رنگی است که برای هر منطقه از خانه تان فکر می کنید، بیایید به قدرت آن نگاه کنیم.

کاغذدیواری قرمز رنگ

مشاهده کاغذ دیواری رنگ قرمز

رنگ قرمز انرژی عنصر آتش فنگ شویی را حمل می کند. آتش همواره نماد انرژی الهی بوده و می تواند مخرب و خلاق باشد.
آتش نشان دهنده انرژی خورشید و زندگی است. عنصر آتش افکن فنگ شویی در خانه شما شادی، هیجان و میل جنسی قوی را به همراه خواهد آورد. یک عدم تعادل از یک عنصر، یا استدلال های آتشین، و حتی تجاوز (بیش از حد آتش) و یا کمبود انرژی و شور و شوق برای زندگی است.
انرژی فنگ شویی رنگ قرمز انرژی تحریک است. این داغ، پرشور، غنی و جشن است.
رنگ قرمز چینی شانس و شادی، رنگ ازدواج در هند و رنگ نمادین عشق و عاشقانه، شجاعت و اشتیاق در غرب است.
در فنگ شویی تزئین رنگ قرمز همیشه ثروت، شانس و لوکس را نشان می دهد. بهتر است با احتیاط از آن استفاده کنید، همیشه رنگ قرمز را در دکور خود با جزئیات و لوازم جانبی، به جای مبلمان و یا رنگ دیوار استفاده نمایید.

فنگ شویی عاقلانه، از رنگ قرمز بیشتر با آرامش در اتاق کودکان ( آلبوم کاغذ دیواری استاروالز )، به صورت آزاد در اتاق نشیمن ( آلبوم کاغذ دیواری ایمپالس، داماسک و کاراواجیو )، اتاق غذاخوری و آشپزخانه ( آلبوم کاغذ دیواری پنتی منتو، ویوز ) استفاده می کند.
محدود کردن رنگ قرمز (انرژی آتش فنگ شویی) در مناطق زیر فنگ شویی خانه شما: شرق و جنوب شرقی (تحت کنترل عنصر چوب)، و همچنین غرب و شمال غربی (تحت کنترل عنصر فلزی) مناسب است.
به عنوان یک عنصر آتش فنگ شویی، رنگ قرمز عالی است برای استفاده در منطقه فنگ شویی فضا هایتان قسمت جنوبی خانه بسیار مناسب است.
اگر ایده آوردن رنگ قرمز به خانه شما جذاب نیست، شما می توانید با بسیاری از رنگ های مختلف قرمز – از آجر قرمز تا آلو قرمز استفاده کنید یا فنگ شویی مورد نظر انرژی انرژی آتش را با رنگ های دیگر مانند زرد، بنفش، نارنجی یا صورتی استفاده کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضو خبرنامه ما شوید

برای اطلاع از آخرین محصولات و خبرها و تخفیفات دنیای کاغذ دیواری، عضو خبرنامه ما شوید!